pátek 11. března 2016

Skull make up

Halloween byl před několika měsíci a karneval proběhl teprve nedávno. Občas se stává, že člověk nemá do čeho píchnout, kouká na youtube videa a na jednou si uvědomí, že někde v šuplíku má barvičky na obličej -  a tak jsem zkusila skull make up.
Co si budeme povídat, vypadá to jednoduše, ale realita je opravdu jiná. Obdivuji všechny holky, které dokáží tenhle make up bez problémů udělat.
Na youtube je stovka návodů, jak takového vzhledu dosáhnout a já jsem se řídila tímto. Trvalo to celkem dlouho, než vzniklo, to čemu se dá říkat skull make up, ale na Halloween se radši svěřím do rukou zkušenějších make up artistek:)
 

 Na make up jsme použila barvy na obličej, které se dají sehnat v každém papírnictví, v obchodě s maskama a nebo přes internet. Na stínování jsem si vybrala paletku na kouřové líčení od Essence a "zuby" jsem nakreslila tekutými linkami ve fixe od Dermacolu.




Zkoušeli jste nějaký halloweenský make up?


2 komentáře:

  1. Myslím, že se ti ten makeup moc povedl, já nikdy žádný podobný tutoriál nezkoušela a určitě by to dopadlo katastrofálně :D
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuju:) no opravdu to není jednoduchý, ale s trochou cviku by to časem šlo

      Vymazat