pátek 8. dubna 2016

Amsterdam tip: Bagels and Beans

Bagels and Beans je ráj bagelů a výborného chai tea latte! Jejich pobočky jsou snad v každém městě a v Amsterdamu jich je hned několik. Slyšela jsem na tohle místo samou chválu, ale poprvé jsem se tam dostala až po půl roce bydlení v Holandsku. Pamatuju si to moc dobře, objednala jsem si velké kafe (bylo toho snad půl litru), po které jsem nemohla do tří ráno spát a taky jsme si dala bagel s avokádem a oříškovou pomazánkou. V tu dobu jsem si zrovna oblíbila avokádo. 
Jejich nabídka obsahuje několik kombinací, navíc ke každému menu si můžete vybrat druh bagelu (sladký nebo slaný) a pomazánku. Samozřejmě, že můžete ochutnat i jiné dobroty, které najdete v jídelním lístku.


Tentokrát jsem se tam vzala ostatní auparky (holky byly z Belgie, Česka a Kanárských ostrovů). S kámoškou jsme si tentokrát objednaly tapas (je to menu pro dvě osoby), které obsahovalo 2 bagely a několik druhů pomazánek, šunku a okurku. Uprostřed byla moje milovaná oříšková pomazánka a holky furt nechápaly, proč o ní tak básním. Samozřejmě, že jakmile ji ochutnaly hned to pochopily a musely jsme si objednat další porci navíc:D





Byl to pro mě gastronomický zážitek a vychutala jsme si každé sousto. Kdybych mohla, tak jsem tam snad pořád, Jenže jak víte, ceny v Holandsku jsou vyšší a tahle sranda stojí minimálně 10 euro, ale stojí to za to. Takže za pár měsíců si zas udělám radost.:)

1 komentář: