pátek 15. dubna 2016

Spring Bioderma giveaway

Jaro už je tu a je čas na jarní giveagaway. Tentokrát jedna z Vás má možnost vyhrát novinku od Biodermy Hydrabio Perfecteur SPF 30, který je určen pro hloubkovou hydrataci pleti.
Já jsem za něj neskutečně ráda, protože moje pleť dostává pořádně zabrat, hlavně díky větru a neustále měnícím se počasí.


A co můžete od Hydrabio Perfecteur očekávat?

  • Intenzivně a dlouhodobě hydratuje
  • Zabraňuje předčasnému stárnutí pleti a chrání před UV zářením.
  • Překrývá drobné vrásky a skrvny
  • Přináší intenzivní rozjasnění.
  • Po použití je pleť rozjasněná, jemná a pružná. Dlouhodobě hydratovaní a chráněná.
 

Jako bonus můžete vyzkoušet nahé líčení, které Vám ukáže Zuzana Machalová - lektorka z Make up institutu. Odkaz na video najdete zde. Já jsem si tohle líčení taky zkusila. Je rychlé,jednoduché a navíc se takhle líčím, vždy když jdu pro holky do školy nebo na nákup.

Podmínky soutěžě:
  • Být pravidelným čtenářem mého blogu (google nebo blogovin) 
  • Napsat mi do komentářů svůj oblíbený kosmetický produkt (dekorativní nebo pečující kosmetika) +  Váš e-mail.
  • Pokud se o této giveaway zmíníte na Vašem blogu, máte větší šanci na výhru, protože Vás započítám dvakrát do losování:)
Soutěž potrvá do 29.4.2016

4 komentáře:

  1. Ahoj, sledujem cez GFC ako Nat, môj mail je natalia.gazova(zavinac)gmail.com
    Hmm, keby som mala vybrať môj obľúbené produkty, tak z dekoratívky by to bol asi farebný gél na obočie, konkrétne od Essence, bez toho sa naozaj nezaobídem každý deň a z pečujúcej asi očný krém Ziaja s kozím mliekom.

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz
    Můj oblíbený produkt je micelární voda Pure od Garnier, myslím si že se vyrovná i té od Biodermy :)

    OdpovědětVymazat
  3. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Můj oblíbenec je micelární voda od Biodermy ta růžová!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. sledujem ako Aelin, monikabullova@gmail.com
    a momentalne moj naj naj naj product je Nip Fab glycolic pads :)

    OdpovědětVymazat