pondělí 2. května 2016

My trip to Amsterdam

Předtím než jsem se opět nastěhovala zpátky do Holandska, jsme stihla ještě výlet do Amsterdamu s rodinou. Měli jsme štěstí, protože Flixbus měl akci na jízdenky za 10 euro, takže jsme si koupili letenky z Brna do Eindhovenu za 399,- a zpátky jsme jeli s Flixbusem. 
Ubytovaní jsme byli v hostelu StayOK Amsterdam, který se nacházel cca 30min chůze od hlavního nádraží. Cenově byl nejlevnější ze všech hotelů v Amsterdamu a zahrnoval i snídani. 
V Amsterdamu jsme strávili 3 dny a viděli jsme spoustu památek, dokonce jsem navštívila místa, na kterých jsem za celou dobu nebyla (a to jsem tam byla skoro každý víkend).


Po cestě do Amsterdamu jsem si udělali krátkou zastávku v Utrechtu. Utrecht je podle mě nejhezčí město v Holandsku. Je tam spousta stylových sekáčů, nejrůznějších butiků a kavárniček, které stojí za návštěvu.




Druhý den jsme navštívili dům Anny Frankové, který jsem chtěla už dlouho vidět, ale odrazovala mě dvouhodinová fronta. Počasí zrovna nebylo nejlepší, takže jsme čekali jen půl hodiny. Osobně jsem čekala něco víc, ale pokud Vás zajímá 2. světová válka a osudy lidí z té doby, tak se tam určitě zastavte.


Tenhle mlýn je jen 20 min od nádraží a vlastně je to malý pivovar, kde mají výborné pivo.


Také jsme se šli podívat na Albert cuyp market, který je nedaleko Rijskmuzea. Je to dlouhá ulička, plná nejrůznější stánků. kde koupíte skoro úplně všechno, dokonce suvenýry tam stojí o polovinu méně než v centru. Takže rozhodně byste tohle místo neměli vynechat.






Na poslední den, jsme si nechali výlet do Zaanse Schaans, což je z rekonstruovaná historická vesnice, plná mlýnů, sýry a dřeváků. Zaanse Schaans se nachází jen 20 min vlakem od Amsterdamu a lístek stojí jen pár euro.





3 komentáře:

  1. také se tam chci podívat a láká mě, že na amsterdam jsou ted hodně akce :) klidně bych ocenila nějaký článek s místy, které stojí za to :)
    A ty sukýnky <3 ááách
    Kač :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám,že sis to skvěle užila, pěkné fotky. :)

    http://styleswear.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo to musela být paráda! Jako suvenýr bych si určitě odvezla sýr, tulipány a ty sukně, co tam máš na fotce :D

    KS (www.klarasedlo.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat