pátek 27. května 2016

New in: Nike

Nikdy jsem nenosila tenisky od Nike a airmax botasky se mi už vůbec nelíbili a celkově jsem nebyla fanouškem téhle značky. Když už jsem potřebovala nějaké sportovní oblečení nebo boty, tak jsem vždycky skončila u Adidas.
Tentokrát bydlím u rodiny, kde host mum pracuje v sídle Nike a tím pádem má zaměstnanecké slevy. Já zase vím veškeré informace o nových kolekcích a akcích (Nike women run Amstedam). Celá rodina nosí oblečení jen od Nike a občas mi připadá, že tahle rodina je snad za to placená:D, ale když to tak vezmu, tak mít 50% slevu na veškerý sortiment je celkem fajn + když se to vztahuje i na Converse, protože tyhle 2 firmy spolupracují.
Pár týdnů zpátky jsem dostala 50% slevu na nákup v Nike outletu, který se nachází v jižní části Amsterdamu. Veškeré zboží je už tak minimálně o 30% zlevněné + dalších 50%, tak to už jsme na moc hezké ceně:D Ten ten tam bylo hrozně moc lidí a spíš to vypadalo, jako kdyby tam dávali něco zadarmo.
Po dlouhém přemýšlení a rozhodování mezi oblečením a botama, které si nakonec odnesu, jsem se rozhodla pro tréninkové boty a pro malou sportovní tašku, kterou užiju hlavně na cestování.





Celková cena 25 euro!!:) A jsem si jistá, že tohle nebyly poslední věci, které jsem si v Nike koupila.

1 komentář: