pátek 24. června 2016

My life in Holland

Už jsou to 3 měsíce od mého návratu do Holandska. Je to neskutečný, jak ten čas běží, kolik nových lidí jsem stihla poznat a kolik parádních zážitků jsem si užila:D Minulý rok, kdy jsem bydlela ještě v Hoornu jsem měla jeden velký problém - nikoho jsem tu neznala a proto jsem trávila většinu víkendů doma. Jenže letos je to úplně jinak a já pomalu nevím kam skočit. Celý víkend jsem pryč a mojí peněžence se to vůbec nelíbí. Ale co.. peníze budou, my nebudem:D



Víte, co skupina aupairs dělá o víkendu, když je hezky? Nakoupí hromadu hummusu a vína a jdou do Vondelparku. Vlastně to děláme, ikdyž to počasí zas tak super není. Holky pochází z různých koutů světa, takže až v budoucnu budu cestovat po světě, mám kde spát (od Jihoafrické republiky, přes USA, Švédsko až po Slovinsko) 



A když zrovna nesedím ve Vondelparku, tak tančím s českýma holkama na festivalu. V ČR jsem chodila na festival jednou za půl roku,  ale tady se snažím "krotit" a chodit jednou za 2-3 týdny. Je to težký, protože Holandsko je země mých oblíbených DJs a festivaly jsou tu občas zadarmo:)) Zrovna se na jeden chystám za 2 týdny až do Maastrichtu.


Po roce se mi podařilo, vyfotit se u nápisu I amsterdam bez hromady turistů. Tento nápis se nachází na druhé straně řeky od Centraal station. Pokud budete někdy v Amsterdamu, tak určitě nevynechejte návštěvu severní části města, která se nachází za Centraal station. Je tu spoustu super míst, které stojí za návštěvu. Například Pllek, je to bar/restaurace postavená z kontejnerů a je tam dokonce i malá kamínková pláž odkud můžete sledovat krásný západ slunce.


Tento rok šetřím na moje vysněné Thajsko a tak místo fitka, jsem se rozhodla chodit na Bootcamp, který je opět ve Vondelparku a dokonce zadarmo. Pořádají ho dvě holky, které milují cvičení a dělají to pro zábavu, Snažím se chodit aspoň 2x týdně, pokud je hezké počasí a každý trénink si užiju:)


 
V dubnu jsem stihla pořádně oslavit King´s day. Určitě jste o něm už na mm blogu četli. Tentokrát jsem se vydala na Kingsland. Festival byl fakt parádní, jen nám to počasí trošku nevyšlo. Tenhle svátek je pro místní velká událost a rozhodně by ho měl každý zažít.
Začátkem srpna se koná Gay Pride, který bude určitě největší událostí toho léta!


Jako aupair je mou povinností vozit holky na tréninky. Takže 3x týdně trávím čas na pozemním hokeji, který je jeden z hlavních sportů v Holandsku. Já jsem ho taky zkusila, ale na chuť jsem tomu nepřišla:D

Žádné komentáře:

Okomentovat