středa 10. srpna 2016

Back in Budapest

Budapešť je už pro mě srdcovka a pokaždé se tam budu ráda vracet, ikdyž jsem tomu jejich jazyku na chuť ještě nepřišla. Dostala jsem na 2 týdny volno a tak jsem využila příležitosti a podívala se opět do Maďarska.



První den jsme se šli podívat na Redbull air race, který se konal na Dunaji a pak jsme si prošli židovskou část města. Při cestě zpátky na hotel jsme našli Karaván, kde najdete food trucky a lahodné street food. Po delším váhání jsem si dala klasický langoš, ikdyž dopředu jsem věděla, že mi z něho bude špatně (ale stálo to za to). Dokonce dělali langoš s rukolou nebo papričkama.






 Další den jsme se stavili na největší tržnici v Budapešti, kde mají plno koření, masa, klobás, ovoce, zeleniny, suvenýrů a ručně dělaných věcí. Takže pokud sháníte dárky pro své známé nebo chcete ochutnat místní jídlo, tak se určitě stavte sem. Tahle tržnice se nachází u zeleného mostu a dočtete se o ní úplně všude.


Potom jsem zamířili na Citadelu odkud je krásný výhled na celou Budapešť, udělali pár fotek a pokračovali směrem k Rybářské baště.






Budapešť má 3 linky metra. Linka číslo 1 je nejstarší a všechny její stanice vypadají jako na obrázku. Tímhle metrem se dostanete na náměstí hrdinů a nebo do vyhlášených lázní Szechenyi.



Pokud budete v této části a bude hezké počasí, tak určitě vyzkoušejte šlapadla, Nejsou drahá a je to příjemný relax na půl hodiny.



Další články o výletech do Budapeště můžete najít tady, tady a tady.

1 komentář:

  1. raz by som sa tam aj ja chcela ísť pozrieť :) je to krásne mesto :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat