úterý 13. června 2017

Hledání pokladů na nejznámějším trhu v Bangkoku

Poslední své 3 dny mého cestování po Thajsku jsem strávila v Bangkoku. O thajském hlavním městě jsem slyšela hodně dobrého i zlého a tak jsem byla na rozpacích. Ve svém průvodci od Lonely Planet jsem toho četla hodně a taky se ptala na tipy a rady od dalších cestovatelů, které jsem v Thajsku potkala. Všichni mi doporučili nejznámější a největší trh Chatuchak v Bangkoku (je to také jeden z největších a nejznámějších trhů na světě). Tento trh probíhá jen o víkendu a nachází se kousek od zastávky metra Chatuchak. 


Rady pro návštěvu víkendového trhu Chatuchak

Jeďte tam co nejdřív
Stánky začínají otvírat kolem 8:00 ráno a v 11:00 dopoledne už je tam spoustu návštěvníků. Pokud přijedete brzy, tak se vyhnete davům lidí a taky si užijete nákupy dokud není horko.

Pořiďte si mapu
U informačního stánku si můžete vyzvednout mapu tržnice a naplánovat Vaši trasu, podle toho, co si chcete koupit. Já jsem šla bez mapy a ztratila jsem se asi 4krát, protože to všude vypadá stejně a skoro všude vytváří obaly na pasy.

Dodržujte pitný režim a odpočiňte si
V Bangkoku je extrémní horko a chůze mezi stánky Vás určitě unaví. Využijte toho a vyzkoušejte nejrůznější místní lahůdky a drinky. Hodně stánků nabízí čerstvé ovocné smoothie a nebo kokosovou vodu.

Nejlepší místo pro nákup suvenýrů
Rozhodně nechte nakupovaní suvenýrů pro tohle místo, protože tady seženete opravdu vše. Mě se nejvíc líbily obaly na pasy. Tyto obaly vyráběli u mnoho stánků. Vyberete si barvu, obrázek, napíšete jméno a oni Vám vyrobí vlastní obal na počkání. Cena jednoho obalu je cca 4 eura. Já jsem jich tam nechala udělat 5 a to jsem se ještě krotila:D


Tak tohle byly rady, jak si užít nakupování na této thajské tržnici. Zde seženete opravdu všechno. Boty, oblečení, doplňky, zvířata, koření, ovoce, věci do kuchyně, vintage kousky, květiny, knihy, staré desky a podobně. Dokonce Vám tam nabídnou i masáž.



Já jsem tam pořídila již zmiňované obaly na pasy, krajkové podprsenky, voděodolný gymsack a tílko od místní slečny, která navrhovala vlastní potisk na trička. Zde také máte skvělou příležitost smlouvat o ceně. Já jsem bohužel neměla místo v Batohu, takže jsem se musela opravdu hlídat a pozorně vybírat co si koupím, protože jsem si připadala jako na Ebay, ale s tím, že si mohu vše vyzkoušet.




Žádné komentáře:

Okomentovat